Vacature Medewerker Servicedesk


Je bent klantgericht en hebt affiniteit met software. Je zorgt er voor dat je klanten goed met het factotum platform overweg kunnen. Hiervoor geef je telefonisch en face-to-face tips, uitleg en training aan gebruikers.

Je houdt ervan om contacten te onderhouden met klanten en soms wat acquisitie te doen, je hebt oog voor commerciële kansen. Je bent in je kracht als je snel kunt schakelen en het beste advies kunt geven. Als Medewerker Servicedesk weet je wat klanten van Factotum nodig hebben, want jij stelt klanten centraal in alles wat je doet.

Klinkt dit uitdagend? Lees dan snel verder

Voor Factotum Media B.V. te Mijdrecht zoeken wij een Medewerker Servicedesk die actief contacten legt en onderhoudt met Makelaars in Nederland en België. Je wordt één van de stemmen en gezichten van Factotum en optimaliseert de resultaten door dagelijks (telefonisch) contact te hebben met klanten.

Wanneer je met een klant praat, vul je moeiteloos zijn/haar behoeften in door onze software in heldere bewoording te belichten en commerciële kansen te benutten. In jouw gesprekken stel je de juiste vragen en help je makelaars om de gewenste marketing materialen te maken en te bestellen. Daarbij zorg je ervoor dat nieuwe klanten een goede start maken door hem/haar wegwijs te maken in de software en de productie workflow goed in te richten.

Alle klanten hebben een file in ons Customer Relation Systeem (CRM). Relevante informatie noteer je in dit systeem zodat eenieder op de hoogte is van wat er speelt bij onze klanten. Zo bouwen we samen aan ons bedrijf en analyseren we of je “eruit haalt wat erin zit”.

Je werkt in een team van professionals, maar bent heel zelfstandig. Factotum Media heeft een open en informele cultuur.

Wat krijg je nog meer?

Naast een uitdagende functie ga je deel uitmaken van een leuk team. Je hebt veel vrijheid. Je krijgt afwisselend werk in een leuke branche waar je gestimuleerd wordt je zelf steeds te verbeteren en te ontplooien.

Enthousiast?

Dan zoeken we jou! Voor een goede invulling van deze functie vragen wij werk- en denkniveau op tenminste HBO-niveau. Je denkt in oplossingen binnen de mogelijkheden van de software. Communicatieve vaardigheden, planningsvaardigheden en affiniteit met het inzetten van verschillende media zijn essentiële bagage voor deze functie. Een klant- en mensgerichte instelling is vanzelfsprekend. Naast pro-actief ben je flexibel en hou je ervan de zaken praktisch aan te pakken. Affiniteit met IT is een pré.

Ben jij onze nieuwe collega?

Heb je al zin om deze functie in te vullen? Neem dan contact op met Johan Maring via e-mail jmaring@factotum.nl