Wendy Maring

Wendy Maring

Wendy Maring is een van de eigenaars van Factotum Media B.V.. Zij is verantwoordelijk voor de Marketing, Communications & Sales. Een team-worker in hart en nieren. Haar kennis en ervaring heeft ze opgedaan in verschillende branches zoals Detachering, Farma en E-Commerce.

"Wij geloven in de kracht van herhaling"

Het rondsturen van buurtmailings is een effectieve manier om mensen in de buurt te laten weten dat een huis te koop staat. Wellicht is er net iemand op zoek naar dat ene huis, of kennen de buren iemand die graag in deze buurt wil wonen. Met een buurtmailing gaat het balletje rollen! Daarbij is de buurtmailing ook effectief in te zetten om je naamsbekenheid te verhogen.

Met een buurtmailing laat je zien dat je een actieve makelaar bent. De kaart die op de mat valt, zorgt ervoor dat je onder de aandacht komt bij de bewoners. Naast dat het goed is voor de verkoop van de betreffende woning, bellen mensen jou sneller op om hun huis te laten taxeren óf in de verkoop te zetten. Dat bevestigt ook Arnoud Ale, Operationeel Directeur bij Van de Steege Makelaarsgroep.

“Door de jaren heen waren we op zoek naar een efficiënte manier van werken. Door Factotum hebben we geen dubbele invoer meer en bestellen we in een handomdraai alles wat we nodig hebben voor onze vastgoedpromotie, waaronder buurtmailings. Op het moment dat wij een huis in de verkoop krijgen, sturen we een kaart de buurt in. Als het huis uiteindelijk verkocht is, doen we dit weer. Wij maken hierdoor wekelijks gebruik van de buurtmailing. We krijgen vaak bericht dat kopers van buurtbewoners gehoord hebben dat het huis te koop staat. Het zorgt voor zowel belangstelling als aanbeveling. Dat laatste is voor ons de hoofdreden dat we buurtmailings versturen.”

Arnoud geeft daarbij ook aan dat alleen het sturen van buurtmailings niet genoeg is. Een buurtmailing is een onderdeel van de communicatie middelen en kan het plaatje van de vastgoedpromotie compleet maken. “Onze ervaring is dat buurtmailings versterkt moeten worden met andere communicatiemiddelen, zoals een verkoopbord in de tuin, social media posts, een woning website en een raampresentatie.

Daarom zijn wij zo tevreden over het Factotum platform. Door hierop te werken kunnen we het totale pakket aan media en middelen inzetten. We zijn hierdoor goed zichtbaar én worden herkend. Kortom: Wij geloven in de kracht van herhaling!”.