Over ons

Factotum ontwikkelt en beheert intuïtieve software voor makelaars in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Deze software bieden we aan via het Factotum Platform. Op dit platform maken én bestellen makelaars media & middelen (zie producten) waarmee zij hun marketing- en verkoop campagnes vorm geven. Digitaal en fysiek (fysiek = drukwerk of digitaal geprinte marketing materialen), alle woning cq. object media en middelen geheel in de huisstijl van de makelaar.  

Natuurlijk is ons platform gekoppeld met andere online platforms en de bekende makelaars CRM systemen waaronder Realworks, Yes-Co en Wazzup. Het grootste voordeel voor makelaars hiervan is dat de content maar 1 x ingevoerd of geüpload hoeft te worden. Door de koppelingen wordt de content automatisch omgezet in de gewenste media en middelen. 

Wij zijn trots op onze historie. In de jaren ’70 zijn we gestart met het printen en distribueren van flyers waarmee makelaar hun woningaanbod presenteerden. Decennia lang zijn we meegegroeid met de steeds verdergaande wensen van onze opdrachtgevers. We zijn getransformeerd van een print- en distributiebedrijf naar een full service bureau op het gebied van marketing en communicatie automation, gericht op het ondersteunen van makelaars in hun marketing activiteiten. Samen met een van onze klanten hebben we bijvoorbeeld de woning websites uitgebreid met een online biedingsformulier en beveiligde documentatie. Een samenwerking waar we erg trots op zijn. 

Bij Factotum zit service verlenen en kwaliteit leveren in de genen. Dat is in 50 jaar niet veranderd. Dit maakt ons werk leuk én we inspireren elkaar om dagelijks snel en efficiënt te werken. Onze klantmanagers Thalitha & Francis staan op werkdagen klaar om al je vragen te beantwoorden. 

Aarzel niet, neem contact op voor meer informatie of een afspraak zodat je je marketing wensen en behoeften kenbaar kunt maken en ze snel kunt inzetten. 

Bel 0297 230 320 of mail info@factotum.nl

Ontmoet het team

We zijn ervan overtuigd dat samenwerken altijd tot een succes leidt. Samenwerken doen we met jou en met de expert(s) die op dat moment nodig zijn. Hiervoor zijn Klantmanagers, Marketeers, ICT’ers en DTP’ers in dienst bij Factotum en maken we gebruik van de diensten van zelfstandige copywriters, art directors en SEO specialisten.

Onze huidige campagne

Onze huidige marketing communicatie mix bestaat uit advertenties en social posts waarin we 

1. onder de noemer ‘Goed nieuws’ onze plug-in onder de aandacht brengen en 
2. met de call to action : ‘Maak, publiceer en communiceer via het #1 marketing platform voor makelaars’, makelaars motiveren om gebruik te maken van ons platform. 

Een voorbeeld van een social post en de advertentie in het vakblad Vastgoed tref je hieronder. boven dit bericht.